Množství:
Celkem:
V košíku jsou 0 položky. V košíku je 1 položka.
Celkový počet produktů: (s DPH)
Celkem za doručení: (s DPH) Bude determinováno
Daň: 0 Kč
Celkem: (s DPH)
Prohlédněte si naši nabídku. Všechny technické parametry a vlastnosti výrobků jsme se snažili uvést v popisech výrobků. Pokud by jste potřebovali poradit, rádi Vám odpovíme telefonicky nebo emailem. Vámi vybrané produkty přidejte do košíku. K dokončení objednávky se není třeba v našem obchodě registrovat, ale díky registraci máte přístup k akčním nabídkám, věrnostním programům a přehledům svých minulých objednávek. Přihlásit se lze také pomocí účtu google a facebook. Zadejte dodací a fakturační adresu (jen v případě, že se liší od dodací adresy). Vyberte přepravce a způsob úhrady. V posledním kroku nezapomeňte potvrdit objednávku.
Objednávku v našem obchodě lze uhradit následujícími způsoby:
- bankovním převodem
- platební nebo kreditní kartou (šifrovaně pomocí zabezpečení 3D Secure)
- okamžitým převodem peněz pomocí platební brány GoPay
- v hotovosti při převzetí balíku (u společnosti GLS a balíkovny lze zaplatit kartou)
Bankovní spojení pro úhradu klasickým převodem:
Majitel účtu: Marta Ryborz
Číslo účtu: 2101970654/2010
variabilní symbol: vždy zadejte číslo objednávky
Pro Vaše pohodlí nabízíme více možností dodání zboží. Zboží expedujeme kurýrskou službou GLS a Českou poštou. Objednávky zpracováváme během 1-2 pracovních dnů a balíky jsou doručovány obvykle během 1 pracovního dne. Většinu objednávek přijatých a uhrazených do 10:00 expedujeme stejný pracovní den (úhrada se netýká dobírky, která se hradí při převzetí balíku). K dispozici máte následující způsoby doručení objednávky:
Dodání na adresu:
99Kč Česká Pošta - Balík do ruky (dobírka + 39Kč)
99kč Kurýrní služba GLS (dobírka + 29Kč)
Výdejní místa:
0 Kč osobní vyzvednutí v naší kanceláři v Českém Těšíně (je nezbytné si předem domluvit převzetí)
59Kč Česká Pošta - Balíkovna (dobírka + 20Kč)
69Kč Česká Pošta - Balík na poštu (dobírka + 39Kč)
Paletové a atypické zásilky expedujeme společností TOPTRANS. Cenu spočítáme individuálně na základě rozměru zásilky a vzdálenosti od našeho skladu.
V případě nutnosti změny doručovací adresy nebo data dodání už po expedici je možné toto provést přímo u přepravce:
U České pošty: https://www.postaonline.cz/zmenadorucenionline/zdoUvodniStranka.action
U GLS: po prvním neúspěšném dodání dostanete email s možností volby termínu a místa dodání.
Adresa pro vratky:
Medimas.cz Marta Ryborzová, Nová Tovární 1746, 737 01 Český Těšín
Zboží pečlivě zabalte, ať se nepoškodí během přepravy (důležité je zabezpečení rohů u těžších výrobků - například u masérského lehátka). V případě, že zboží nosí stopy použití, sníží se hodnota výrobku a o tuto částku budou snížené vrácené peníze. Můžete se samozřejmě seznámit s vlastnostmi a funkčností výrobku podobně jako při nákupu v kamenné prodejně a při odstoupení od nákupu dostanete částku v plné výši.
Záruční doba v délce 24 měsíců platí na zboží zakoupené spotřebitelem. V případě nákupu podnikatelem je záruční lhůta 12 měsíců.
Vrácení zboží lze uplatnit během 30 dnů od převzetí zásilky (platí také pro objednávky na IČO). Oznámení o odstoupení od smlouvy nám zašlete emailem nebo klasickým dopisem na naši adresu. Prohlášení není nutno zasílat, stačí poslat zboží zpět v zákonné lhůtě (existuje možnost vyzvednutí balíku naší kurýrní službou). K balíku přiložte formulář pro odstoupení od smlouvy nebo vyplňte formulář v elektronické podobě (je to klíčové pro rychlé vyřízení žádosti).
Výměnu zboží lze uplatnit po dobu 30 dní (platí také pro objednávky na IČO). V balíku zanechte reklamační formulář nebo ho vyplňte v elektronické podobě.
Jestliže balík dorazí poškozen přepravcem bude pro uplatnění reklamace nutný škodový zápis. Upozorněte kurýra, aby ho vydal. V případě, že to odmítne, balík nepřebírejte z důvodu poškození zásilky. Když bylo poškození odhaleno po převzetí balíku, reklamaci lze uplatnit během 1 pracovního dne. Stížnost musí nahlásit příjemce, reklamace uplatňované prodávajícím nejsou přepravcem akceptovány
Kontakty:
Česká Pošta: https://www.ceskaposta.cz/pomoc-klientum
GLS: https://gls-group.eu/CZ/cs/reklamace
Stav objednávky lze ověřit ve Vašem zákaznickém účtu. Po přihlášení klikněte na "Můj účet " -> "Historie objednávek". V případě nákupu bez registrace na následujícím odkazu: https://medimas.cz/sledovani-objednavky-host Při změně stavu objednávky obdržíte automatický email s informací, v jakém stavu se momentálně objednávka nachází.
Po expedici objednávky obdržíte automatickou zprávu s číslem zásilky a odkazem na sledování balíku.
Výrobky, které lze přidat do košíku, jsou skladem a připravené k expedici během 1-2 pracovních dnů. U zboží momentálně vyprodaného nebo na cestě je uvedená informace s přibližným datem naskladnění. Zadáním emailové adresy si můžete nechat poslat automatickou zprávu až vámi vybraný výrobek bude naskladněn. U kosmetických křesel je doba dodaní 7 dnů - přepravují se paletovou službou.
Jsme partnerem hodnocení obchodu na portálu zboží.cz a získali jsme také certifikát "Ověřeno zákazníky" na Heurece. Recenze od ověřených zákazníků si můžete prohlédnout na následujících odkazech:
Heureka https://obchody.heureka.cz/medimas-cz/recenze/
Zboží https://www.zbozi.cz/obchod/136053/
Díky registraci k odebírání newsletteru dostanete slevu 5% na další nákup a vždy budete informováni jako první o speciálních nabídkách, slevách a soutěžích. Pokud si již nebudete přát dostávat naše emaily, můžete se z odběru kdykoliv odhlásit ZDE