Vrácení a reklamace

Adresa pro vratky:

Medimas.cz Tomáš Pálka Nová Tovární 1746 737 01 Český Těšín
Zboží pečlivě zabalte, ať se nepoškodí během přepravy (důležité je zabezpečení rohů u těžších výrobků - například u masérského lehátka). V případě, že zboží nosí stopy použití, sníží se hodnota výrobku a o tuto částku budou snížené vrácené peníze. Můžete se samozřejmě seznámit s vlastnostmi a funkčností výrobku podobně jako při nákupu v kamenné prodejně a při odstoupení od nákupu dostanete částku v plné výši.

Záruční doba v délce 24 měsíců platí na zboží zakoupené spotřebitelem. V případě nákupu podnikatelem je záruční lhůta 12 měsíců.

Vrácení zboží lze uplatnit během 14 dnů od převzetí zásilky (platí také pro objednávky na IČO). Oznámení o odstoupení od smlouvy nám zašlete emailem nebo klasickým dopisem na naši adresu. Prohlášení není nutno zasílat, stačí poslat zboží zpět v zákonné lhůtě (existuje možnost vyzvednutí balíku naší kurýrní službou). K balíku přiložte formulář pro odstoupení od smlouvy nebo vyplňte formulář v elektronické podobě (je to klíčové pro rychlé vyřízení žádosti).

Výměnu zboží lze uplatnit po dobu 14 dní (platí také pro objednávky na IČO). V balíku zanechte reklamační formulář nebo ho vyplňte v elektronické podobě.

Formulář ke stažení ZDE

Jestliže 
balík dorazí poškozen přepravcem bude pro uplatnění reklamace nutný škodový zápis. Upozorněte kurýra, aby ho vydal. V případě, že to odmítne, balík nepřebírejte z důvodu poškození zásilky. Když bylo poškození odhaleno po převzetí balíku, reklamaci lze uplatnit během 1 pracovního dne. Stížnost musí nahlásit příjemce, reklamace uplatňované prodávajícím nejsou přepravcem akceptovány.

Kontakty:
Česká Pošta: https://www.ceskaposta.cz/pomoc-klientum
GLS: https://gls-group.eu/CZ/cs/reklamace