Obchodní podmínky

  1. Kontaktní údaje prodávajícího

Název e-shopu: Medimas.cz
Provozovatel: Tomáš Pálka
Sídlo:
Mírové náměstí 519/3d
703 00 Ostrava Vítkovice
IČ: 76233847 
DIČ: CZ682088089
Jsme plátci DPH
Telefon: +420 737 020 304 (pouze v pracovní dny 8-16 hod.)
Email: info@medimas.cz
Kontaktní adresa: Mírové náměstí 519/3d 703 00 Ostrava
Provozní doba: 8-16h (v pracovní dny)

Prodávající se zavazuje na písemnou nebo elektronickou korespondenci ze strany kupujícího reagovat neprodleně, nejpozději ve lhůtě dvou pracovních dnů. 

  1. Informace

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží. 

Informace o přijímaných způsobech platby jsou uvedeny zde. Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby, vyjma doběrečného. 

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky. 

Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky. 

Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky. 

Fotografie uvedené na stránkách obchodu odpovídají prodávanému zboží. 

Prodávající zpřístupňuje návody k použití v elektronické podobě před uzavřením smlouvy, zejména u velkých spotřebičů a dalšího zboží v ceně nad 3 000 Kč, kde je to účelné a vhodné pro rozhodnutí kupujícího o koupi. 

  1. Doručování zboží 

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 5 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval. 

Doklady ke zboží odešle prodávající kupujícímu elektronicky na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce ihned po příjetí objednávky. Daňový doklad bude odeslán emailem až v okamžiku expedice (spolu s potvrzovacím emailem o expedici objednávky). Pří nákupu podnikatelem (na IČO) se vystaví faktura automaticky - po vyplnění firemních údajů. Spotřebitelům vystavujeme faktury jen na žádost (prosíme o informaci do 14dnů od nákupu, nebo uvést své jméno a příjmení také v políčku "Společnost" a faktura se vystaví automaticky). Pro uplatnění reklamaci stačí si pamatovat číslo objednávky uvedené v potvrzovacím emailu z našeho obchodu.
Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit. 

Cena a způsob doručení (informace zde) 

Nedodrží-li prodávající lhůtu pro dodání nebo odeslání zboží, doručí kupujícímu zboží zdarma a poskytne mu slevu z kupní ceny ve výši 1%. Ostatní nároky kupujícího tím nejsou dotčeny.

Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10 Kč, maximálně však 300 Kč. Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.

  1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy 

Kupující může odstoupit od smlouvy do 30 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. 

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží. 

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 30denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží. 

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodávající v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující. 

Vrací-li kupující zboží osobně v provozovně prodávajícího, vrátí prodávající výše uvedené platby do 7 dnů od odstoupení od smlouvy kupujícímu. 

Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. 

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku. 

Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které je vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit.

Vzor/on-line formulář pro odstoupení od smlouvy je dostupný zde

Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit kdykoliv před dodáním zboží, pokud není objektivně schopen z důvodů na straně třetích osob dodat kupujícímu zboží ve lhůtě přiměřené okolnostem a/nebo pokud vyjde najevo, že kupující porušil již dříve uzavřenou smlouvu s prodávajícím. 

Prodávající zároveň kupujícího upozorňuje, že smlouva není uzavřena, pokud jsou zde oprávněné pochybnosti o skutečné identitě kupujícího nebo v případě zjevných chyb v uváděných informacích o zboží nebo ceně. 

  1. Práva a povinnosti z vadného plnění 

Jakost při převzetí 

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá. 

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti. 

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. 

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží. 

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. 

U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu. 

Zákonná práva z vad 

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu. 

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou): 

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy. 

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. 

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny. 

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy. 

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití. 

U vybraného zboží se prodávající zavazuje kupujícímu nabídnout rozšířenou smluvní záruku.

  1. Vyřízení reklamace 

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. 

Formulář a on-line formulář ke stažení zde. 

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. 

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy. 

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (stačí číslo objednávky). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od okamžiku uplatnění (oznámení) reklamace. Kupující předá či doručí zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě současně nebo následně po uplatnění reklamace. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní. 

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. 

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy. 

Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části. 

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS. 

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů. 

Prodávající se zavazuje reklamaci zboží nutné potřeby (např. zdravotnické pomůcky) vyřídit včetně odstranění vady bez zbytečného odkladu, nejpozději do 20 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Alternativně může po dobu reklamace poskytnout náhradní výrobek. 

  1. Ochrana osobních údajů

 Správcem osobních údajů poskytnutých za účelem plnění předmětu smlouvy je prodávající. 

Identifikační a kontaktní údaje správce 

Společnost/Jméno a příjmení: Tomáš Pálka
Sídlo: Mírové náměstí 519/3d 703 00 Ostrava Vítkovice
IČ: 76233847
DIČ: CZ682088089
Telefon: +420 737 020 304
E-mail: info@medimas.cz
Kontaktní adresa: Mírové náměstí 519/3d 703 00 Ostrava Vítkovice 

Účel zpracování, rozsah osobních údajů a právní základ pro zpracování 

Kupující bere na vědomí, že pro účely uzavření kupní smlouvy, její následné plnění (zpracování objednávky, zajištění vyskladnění a doručení zboží) a případného řešení práv z vadného plnění (reklamací) správce zpracuje a uchová v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen GDPR), jeho osobní údaje v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, adresa, e-mail a telefonní číslo, případně číslo účtu v případě vrácení peněz.

Právním základem pro zpracování osobních údajů je v souladu s článkem 6 odst. 1 písm. b) GDPR plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je kupující. 

Kategorie příjemců/příjemci osobních údajů 

Správce se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným subjektům než následujícím zpracovatelům:

a) smluvnímu dopravci, kterého si kupující zvolí v objednávkovém formuláři, za účelem dodání zboží, přičemž údaje budou poskytnuty v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, adresa, e-mail, telefonní číslo;
seznam dopravců:
- Česká pošta, s.p., IČO: 47114983, sídlem Praha 1, Politických vězňů 909/4, PSČ 22599
- GLS -General Logistics Systems Czech Republic s.r.o. Průmyslová 5619/1 586 01 Jihlava
- Toptrans s.r.o. Opravářská 944/2, 102 00 Praha 10 - Hostivař

b) provozovateli portálu Heureka.cz za účelem generování a zasílání dotazníků spokojenosti s nákupem v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je internetový obchod zapojen. Právním základem pro zpracování je v tomto případě v souladu s článkem 6 odst. 1 písm. f) GDPR oprávněný zájem správce, který spočívá ve zjišťování spokojenosti kupujícího s nákupem u správce. Zasílání dotazníků se týká všech kupujících, kteří neodmítli zasílání obchodních sdělení ve smyslu § 7 odst. 3 zákona o některých službách informační společnosti (č. 480/2004 Sb.), a je prováděno po každém nákupu na internetovém obchodu. Provozovatel portálu Heureka.cz je oprávněn předanou e-mailovou adresu použít výhradně za účelem vygenerování a zaslání dotazníku spokojenosti ve smyslu Podmínek programu Ověřeno zákazníky dostupných zde: sluzby.heureka.cz/napoveda/podminky-a-dulezite-dokumenty/. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky může kupující kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě námitky nebude dotazník kupujícímu dále zasílán.
c) provozovateli portálu Zboží.cz za účelem generování a zasílání dotazníků spokojenosti s nákupem, do něhož je náš internetový obchod zapojen. Provozovatel portálu Zboží.cz je vůči naší společnosti v postavení zpracovatele osobních údajů ve smyslu § 6 zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Potvrzením objednávky kupující vyjadřuje svůj souhlas se zasláním dotazníku spokojenosti. Provozovatel portálu Zboží.cz je oprávněn předanou e-mailovou adresu použít výhradně za účelem vygenerování a zaslání dotazníku spokojenosti. Kupující může uplatnit svůj nesouhlas se zasíláním obchodních sdělení vůči naší společnosti nebo přímo vůči provozovateli portálu Zboží.cz.
d) REMONI, s.r.o. Porubská 110, 747 94 Děhylov za účelem zpracování účetnictví
e) ADMIN.NET.PL Tomasz Rzepka Arkadiusz Nowara S.C Bitwy Pod Monte Cassino 5/198 33-100 Tarnów PL8733250257 za účelem spravování a ukládání dat na serveru
f) Smartsupp.com, s.r.o., se sídlem Milady Horákové 13, 602 00 Brno za účelem zlepšování kvality služeb a zajištění funkčnosti webových stránek
g) Google LLC, se sídlem 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043 USA (statistické vyhodnocování, cílení reklamy, interní organizace práce)
h) Seznam.cz a.s., se sídlem Radlická 3294/10, 15000 Praha 5 - Smíchov (cílení reklamy)
i) Facebook, Inc., se sídlem 1601 Willow Road, Menlo Park, CA 94025, USA (cílení reklamy) 

Doba uložení 

Osobní údaje budou správcem uloženy po dobu nutnou ke splnění smlouvy (zpracování objednávky, vyskladnění a doručení zboží) a dále po dobu zákonné záruky (24 měsíců od převzetí zboží) či po dobu poskytnuté záruky smluvní. 

Kupující bere na vědomí, že správce má dle § 31 zákona o účetnictví (č. 593/1991 Sb.), povinnost uschovat účetní doklady a účetní záznamy (faktury) po dobu 5 let počínajících koncem účetního období, kterého se týkají (to znamená, pokud nakoupíte zboží v průběhu roku 2020, musí být faktura uchována do konce roku 2025). Správce má také povinnost vyplývající z § 47 zákona o správě daní a poplatků (č. 337/1992 Sb.) uchovat fakturu po dobu 3 let od konce zdaňovacího období, v němž vznikla daňová povinnost související s fakturou (to znamená, pokud nakoupíte zboží v průběhu roku 2020, musí být faktura pro účely daňového řízení uchována do konce roku 2023). Faktura obsahuje následující osobní údaje: jméno, příjmení a adresu.


Kupující bere rovněž na vědomí, že správce má dle § 35 zákona o dani z přidané hodnoty (č. 235/2004 Sb.) povinnost uschovat daňové doklady po dobu 10 let od konce zdaňovacího období, ve kterém se plnění uskutečnilo (to znamená, pokud nakoupíte zboží v průběhu roku 2020, musí být faktura uchována do konce roku 2030). Daňový doklad obsahuje následující osobní údaje: jméno, příjmení a adresu.
 

Práva kupujícího ve vztahu k osobním údajům 

Kupující dále bere na vědomí, že dle článků 15 až 21 GDPR má právo:

a) na přístup k osobním údajům, které sestává z práva získat od správce potvrzení, zda osobní údaje, které se ho týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud je tomu tak, má právo získat přístup k těmto osobním údajům a k informacím vymezeným v článku 15 GDPR;
b) na opravu nepřesných osobních údajů, které se ho týkají, dále s přihlédnutím k účelům zpracování má kupující právo na doplnění neúplných osobních údajů, a to i poskytnutím dodatečného prohlášení dle článku 16 GDPR;
c) na výmaz („právo být zapomenut“), které spočívá v tom, že správce bez zbytečného odkladu vymaže osobní údaje, které se kupujícího týkají, jakmile již nebudou potřebné pro účely plnění smlouvy, pokud není dán jiný zákonný důvod pro jejich další zpracování;
d) na omezení zpracování osobních údajů v případech vymezených článkem 18 GDPR;
e) na přenositelnost údajů dle podmínek článku 20 GDPR;
f) vznést námitku proti zpracování osobních údajů dle článku 21 GDPR. 

Správce poskytne kupujícímu na žádost informace o přijatých opatřeních v každém případě nejpozději do 15 dnů od obdržení žádosti. 

Správce se zavazuje poskytnout kupujícímu v případě, že využije své právo na přístup k osobním údajům, bezplatně kromě první kopie zpracovávaných osobních údajů také bezplatnou druhou kopii, pokud o ni kupující požádá. 

V případě pochybností o zpracovávání osobních údajů má kupující právo se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů, který je v této oblasti dozorovým orgánem, a podat k němu stížnost. 

Prodávající umožní nákup bez registrace, přičemž údaje neregistrovaných kupujících využije výhradně k plnění předmětu smlouvy, nikoliv k marketingovým či obchodním účelům. 

  1. Cookies 

Náš e-shop medimas.cz, společnost Tomáš Palka, IČ: 76233847, se sídlem Mírové náměstí 519/3d, Ostrava Vítkovice (dále jen „správce“) jasně a otevřeně sděluje, jak zpracovává Vaše osobní údaje v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen jako „GDPR“). Přečtěte si také Zásady ochrany osobních údajů (odkaz). 

V zájmu transparentnosti tyto zásady poskytují podrobné informace o tom, jak a kdy používáme soubory cookies.  Na našem webu zpracováváme soubory cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. 

ZÁSADY SOUBORŮ COOKIES.

verze 1. účinná dne 25. 5. 2018 

Co jsou cookies?

Cookie je malý textový soubor, který se uloží ve vašem počítači nebo mobilním zařízení a je opět používán během vašich dalších návštěv. Díky cookies si navštívené webové stránky pamatují vaše úkony a nastavení, které jste na nich provedli, takže tyto údaje nemusíte zadávat opakovaně, zlepšují a zjednodušují Vaší návštěvu webu. 

Jaké cookies používáme?

Existují dva typy souborů cookies, trvalé a dočasné (session cookies neboli relační soubory cookies). Trvalé cookies jsou uloženy jako soubor ve vašem počítači nebo mobilním zařízení, a to nejdéle po dobu 12 měsíců. Session cookies jsou uloženy dočasně a zmizí poté, co zavřete prohlížeč. Pokud se přihlásíte k registrovanému účtu, použijeme trvalé soubory cookies například k uložení vámi zvoleného zboží do nákupního košíku. Session cookies používáme, když použijete funkci Filtr produktů a také k tomu, abychom zkontrolovali, jestli jste přihlášeni nebo jestli jste do svého nákupního košíku vložili nějaké zboží. 

Jaké osobní údaje zpracováváme?

Soubory cookies shromažďují informace o používání našich webových stránek. Tyto informace zahrnují typ internetového prohlížeče a operačního systému, který používáte, název domény místa, ze kterého se připojujete (IP adresa), datum, čas a trvání návštěvy, počet návštěv, průměrný čas strávený na našich webových stránkách a stránky, které zobrazujete. Soubor cookies obsahuje také jedinečné identifikační číslo, které identifikuje váš prohlížeč. To nám pomáhá rozpoznat váš prohlížeč, když znovu navštívíte naše webové stránky. Rovněž sledujeme, jak vyhledáváte na našich webových stránkách a jaké zboží si prohlížíte. 

Účely zpracování osobních údajů

Správce může zákonně používat soubory cookies za účelem měření návštěvnosti webu a přizpůsobení zobrazení webových stránek, neboť jsou zpracovávány na základě oprávněného zájmu správce podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR, není tedy vyžadován Váš souhlas. Data, která shromažďujeme, mohou být také použity pro marketingové účely přímo Vám na míru, k tomu ale potřebujeme Váš souhlas. 

Jak jsou cookies využívány pro cílení reklamy?

K identifikaci produktů, které vás mohou zajímat, můžeme shromažďovat informace o navštívených stránkách nebo o produktech, které jste si zakoupili, abychom mohli prodávat zboží přímo Vám na míru. Spolupracujeme s místy elektronického obchodování, abychom zákazníkům nabízeli cílenou reklamu. Reklamujeme prostřednictvím vlastních bannerů na našich webových stránkách a webových stránkách třetích stran. 

Když navštívíte naši webovou stránku, webové stránky třetích stran (například stránky našeho obchodního partnera) nebo kliknete na reklamu našeho e-shopu, vaše webové aktivity mohou být sledovány prostřednictvím souborů cookies. Soubory cookies třetích stran vytvářejí naši obchodní partneři, kteří inzerují naše služby na jiných webových stránkách. Naši marketingoví partneři mohou poskytnout své vlastní soubory cookies k zobrazení personalizovaných reklam, které souvisejí s naším e-shopem. 

Vaše údaje nikdy neposkytujeme, neprodáváme ani nevyměňujeme s třetími stranami za účelem obchodování. 

Souhlas s ukládáním cookies v případě personalizace reklam.

Aktivním zaškrtnutím možnosti „Souhlasím“, která následuje za upozorněním v dolní části webu, znějící následovně: „Provozovatel webu, společnost Tomáš Palka, název e-shopu: medimas.cz, se sídlem Mírové náměstí 519/3d, Ostrava Vítkovice, IČ: 76233847, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.“  udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem sbírání údajů o chování návštěvníků na našem webu na dobu, která je uvedena dále u jednotlivých cookies. Souhlas lze vzít kdykoliv zpět, a to pomocí změny nastavení příslušného internetového prohlížeče. Máte právo kdykoliv odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů (čl. 7 odst. 3 GDPR), právo požadovat přístup ke svým osobním údajům (čl. 15 GDPR), právo na jejich opravu (čl. 16 GDPR) nebo výmaz (čl. 17 GDPR), právo na omezení zpracování (čl. 18 GDPR), a vznést námitku proti zpracování (čl. 21 GDPR), máte právo na přenositelnost těchto údajů k jinému správci (čl. 20 GDPR), jakož i právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, máte-li za to, že naše společnost při zpracování osobních údajů postupuje v rozporu s GDPR (čl. 77 GDPR). V případě uplatnění výše uvedených práv se můžete obracet písemně na kontaktní osobu Tomáš Palka, Mírové náměstí 519/3d, Ostrava Vítkovice 

Kontrola nad soubory cookies

Cookies z vašeho počítače nebo mobilního zařízení můžete snadno vymazat pomocí vašeho prohlížeče. Návod, jak zacházet se soubory cookies a jak je odstranit, najdete v „Nápovědě“ svého prohlížeče. Můžete nastavit blokování souborů cookies, nebo že si přejete být informováni pokaždé, když do vašeho počítače nebo mobilního zařízení bude odeslán nový soubor cookies. Dále si můžete nastavit anonymní režim, který neumožňuje sbírání údajů o chování návštěvníků webu. Vezměte prosím na vědomí, že pokud se rozhodnete blokovat cookies, nebudete moci využívat výhod všech funkcí. 

Pokud nesmažete soubory cookies ze svého prohlížeče, můžeme tyto údaje použít k těmto účelům:
poskytnutí vhodnější reklamy na základě Vašeho zájmu
poskytnutí agregovaných hlášení aktivity reklam inzerentům a webům hostujícím reklamy
poskytnutí webům a majitelům aplikací údaje o tom, jak návštěvníci využívají tyto weby nebo aplikace
detekce a obrana proti podvodu a jiným rizikům, ochrana uživatelů a partnerů vylepšení našich produktů

Cookies třetích stran

Cookies třetích stran používáme ke shromažďování statistických údajů v souhrnné podobě pomocí analytických nástrojů, jako je Google, Google Analytics, Facebook Pixel. V takovém případě se shromážděná data předávají těmto poskytovatelům služeb třetích stran za účelem jejich zpracování. Používáme také inzertní funkce služby Google Analytics a Facebook Pixel. Podrobnosti a možnost, jak se ze služby odhlásit, najdete zde: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/, doplnit pro fb a případně další aplikace. Používáme cookies třetích stran trvalé i dočasné (session cookies). Trvalé cookies jsou uloženy ve vašem počítači nebo mobilním zařízení, a to nejdéle po dobu 24 měsíců. 

Údaje, které správce získá, mohou být zpřístupněny těmto zpracovatelům:
Google analytics - zaznamenává cookie a použití webu
Google Ads - zaznamenává cookie a použití webu
Google nákupy - žádost o recenzi, zaznamenává email pokud odsouhlasíte v procesu objednávky
Heureka - zaznamenává konverze nákupu a email pro službu "Ověřeno zákazníky"
Zboží.cz - zaznamenává konverze nákupu a email
Sklik - zaznamenává cookie, použití webu, konverze nákupu 

Případně dalším poskytovatelům zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době správce nevyužívá. 

Správce neovládá cookies z webových stránek třetích stran. Třetí strany odpovídají za to, jak fungují jejich cookies a jak jsou zpracovávány osobní údaje. 

K čemu se cookies používají?

Soubory cookies umožňují rozpoznat vaše zařízení, zabezpečit váš přístup na registrovaný účet a náš web obecně a pomáhají nám předkládat vám relevantní reklamy v případě udělení souhlasu. 

Pokud jste přihlášení na e-shop, soubory cookies nám pomáhají ukazovat vám ty pravé informace a přizpůsobit vaše prostředí. 

Zabezpečení
Soubory cookies používáme jako podporu funkcí zabezpečení a za účelem zjištění neoprávněné aktivity. 

Preference, funkce a služby
Soubory cookies nám také sdělují, jaké zboží preferujete a jaké jsou vaše oblíbené produkty. Také vám mohou usnadnit vyplňování formulářů na e-shopu. 

Reklama

Soubory cookies používáme k tomu, abychom vám zobrazovali relevantní reklamy na webu e-shopu i mimo něj. Soubor cookies můžeme použít také k tomu, abychom zjistili, zda lidé, kteří viděli určitou reklamu, později navštívili stránku inzerenta a provedli tam nějakou akci (např. stáhli dokument nebo uskutečnili nákup). Podobně i naši partneři mohou použít soubory cookies k tomu, aby zjistili, zda jsme reklamu zobrazili a jak si vedla, nebo aby nám poskytli informace o tom, jak na reklamy reagujete. Také můžeme spolupracovat s našimi partnery za tím účelem, abychom vám zobrazili reklamu na webu medimas.cz. i mimo něj, jako například poté, co navštívíte stránky či aplikaci partnera. 

Výkon, statistika a výzkum

Soubory cookies nám pomáhají zjistit, jak náš web funguje v různých lokalitách. Také používáme soubory cookies za účelem pochopení, zlepšení a provádění výzkumu produktů, funkcí a služeb, včetně vašich přístupů na e-shop z jiných webů, aplikací či zařízení, jako jsou váš pracovní počítač či vaše mobilní zařízení. 

Tabulka souborů cookies

Pro správný chod našeho webu a reklamních produktů používáme různé typy souborů cookies. Soubory cookies třetích stran pocházejí z reklam jiných webů a sledují vaše používání webu pro marketingové účely. Tyto údaje budou aktualizovány. K uplynutí doby užití souborů cookies dojde buď na základě rotace nebo se počítá od posledního dne, kdy uživatel interreagoval s webovou stránkou.


AdForm
(TPC, GCM, uid)

Tracking, Konverzní, Remarketing

persistent

AdWords

Tracking, Remarketing

90 dní

Facebook

Tracking, Konverzní

persistent

Google Analytics
(_ga, cid, utmv, utmz, utma, utmb, utmc)

Analytical, Tracking

persistent
6 měsíců
persistent
6 měsíců
persistent
persistent
session

Heuréka

Tracking, Konverzní

persistent

Sklik

Tracking, Remarketing

30 dní
max 540 dní

Zboží

Tracking, Konverzní

persistent


  1. Řešení sporů 

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. 

Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz. 

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé. 

Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/. 

Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne. Mimosoudní urovnání sporů lze provést také prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz na webové stránce www.vasestiznosti.cz.

Tento postup není mediací dle zákona o mediaci (č. 202/2012 Sb.) ani rozhodčím řízením podle zákona o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů (č. 216/1994 Sb.) a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na Českou obchodní inspekci či na soud.

Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) vykonává (www.coi.cz). 

  1. Ostatní 

Kupujícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí spotřebitel, jímž je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání. 

Prodávajícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí podnikatel, který na rozdíl od kupujícího při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání. 

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů. 

Smlouva a otázky související se řídí českým právem. 

Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny. 

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2020.